COVID-19

We wensen enkele wijzigingen in onze service en specifieke richtlijnen te benadrukken in overeenstemming met de gecommuniceerde informatie door de overheden, leveranciers en logistieke partners. Deze pagina wordt regelmatig geüpdatet.

Leveringen

  • Goed nieuws! Alle geplaatste bestellingen met VERZENDING worden geleverd.

  • Ondanks de enorme drukte kan de gecommuniceerde geschatte leveringstermijn in de meeste gevallen opnieuw gerespecteerd worden dankzij de toename van onze verwerkingscapaciteit, maar een garantie kan (nog) niet gegeven worden. Je ontvangt een mail met een levertijdstip van zodra de levering ingepland is. Bij afwijkingen nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Afhaalpunten

  • Goed nieuws! Bestellingen met AFHALING kunnen afgehaald worden, nádat u een bevestiging ontvangen hebt dat de materialen klaar staan voor afhaling. De bevestiging sturen we nog dezelfde dag indien de materialen voorradig zijn. Bij afwijkingen nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

  • Betalen kan uiteraard vooraf online of bij afhaling (bij voorkeur met de bankkaart of payconiq). We raden wel af om zonder online bestelling naar de winkel te komen om lange wachtrijen te vermijden.

Gewijzigde openingsuren

  • De winkel in Melle heeft tijdelijk gewijzigde openingsuren op zaterdag en is open van 9u tot 12u en gesloten in de namiddag.
  • Op maandag 1/6 is de winkel, klantendienst en afhaalpunten gesloten (Pinkstermaandag).

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via mail of de live chat.

Laatste update: 30/5